Časté poruchy

Servis PC - dodací lhůty (softwarové závady)

Všechny softwarové závady řešíme po konzultaci se zákazníkem v co nejkratším možném čase. Obvykle se doba servisního zásahu pohybuje do 48 hodin, přičemž u všech typů softwarových závad poskytujeme možnost příplatku expresní opravy PC. O možnostech expresního servisu počítačů se informujte telefonicky nebo pomocí mailového formuláře.

Softwarové závady na PC je možné řešit přímo u zákazníka. O možnostech opravy PC u zákazníka se informujte telefonicky, pomocí mailového formuláře nebo si jej rovnou objednejte v sekci objednat servis u zákazníka.

Servis počítačů - dodací lhůty (hardwarové závady)

Typ PCServis počítačů provádíme
obvykle v termínu do:
Servis PC EXPRES
(možnost příplatku)
Servis Asus 1-2 dny ANO
Ostatní PC 2-3 dny ANO

Hardwarové závady na PC je možné v omezeném rozsahu řešit přímo u zákazníka. O možnostech opravy PC u zákazníka se informujte telefonicky, pomocí mailového formuláře nebo si jej rovnou objednejte v sekci objednat servis PC u zákazníka.

Časté poruchy počítačů

PC se nezapíná

Vadný zdroj

Příčinou může být vadný napájecí zdroj. V servisním středisku závadu diagnostikujeme a vadný zdroj vyměníme. Oprava není finančně náročná.

Vadná základní deska

Pokud v servisním středisku zjistíme, že je vadná základní deska, je nutná její výměna. Cena za opravu je dána aktuální cenou náhradního dílu.

PC se vypíná

Příčina může být v přehřívání PC. V tomto případě je potřeba vyčistit chlazení počítače, vyčistit a promazat ventilátor chlazení a vyměnit teplovodivé pasty. Oprava není finančně náročná.

Vadný HDD – pevný disk, záchrana dat

Závada se může projevovat mnoha způsoby od chybného načítání systému, přes náhlé "zamrzání" notebooku, nebo totálním kolapsem systému. Poškození HDD může být mechanické, tedy hardwarové nebo softwarové. V případě mechanického poškození je nutná výměna HDD (pevného disku), přičemž máte-li na disku důležitá data, můžeme provést jejich záchranu. Záchrana dat je samostatnou činností a o možnostech záchrany se můžete informovat proklikem na tuto specializovanou www prezentaci, zabývající se problematikou záchrana dat.

Mechanické poškození PC

Mechanicky poškozené zapínací tlačítko, power button lze v některých případech opravit lepením tak, že uživatel nepozná rozdíl. V některých případech je nutné vyměnit celou PC skříň, PC Case.

Výše popisované události jsou nejčastějšími příčinami servisu počítačů všech značek (Acer, Asus, Fujitsu Siemens, HP, IBM, Dell, Lenovo, MSI, Toshiba atd.), nicméně jde zde pouze o krátký souhrn poruch. Mnohé poruchy se mohou prolínat a kombinovat.

Doporučujeme

Telefon: 603 75 76 77

E-mail: info@pocitacovapohotovost.cz

Servis výrobků Asus je služba poskytováná společnostísro která se specializuje na servis veškeré výpočetní techniky

Servis

Příjem a výdej oprav v servisním středisku

Provozní doba
PONDĚLÍ - PÁTEK (9.00 - 18.00 hodin)

Všeobecné obchodní podmínky